
Quest är skrädarsytt utifrån din vardag
Vi förstår att kraven är både många och höga i din vardag. Quest är ett webbaserat verktyg som hjälper dig att nå ett naturligt flöde i ditt uppföljningsarbete. Med Quest kan det inte bli fel. När du lägger upp dina projekt i Quest följer du automatiskt en förbestämd arbetsprocess där varje steg i uppföljningsprocessen måste arbetas igenom för att du ska komma vidare. Ett fantastiskt stöd som skapar struktur och ger dig kontroll, samtidigt som du sparar tid.
Lägg upp strukturen
Uppföljningar kan vara olika i omfattning.

Anpassa uppföljningen utifrån dina behov. Quest hjälper dig med strukturen och att nå ett naturligt flöde i ditt uppföljningsarbete.

Ta fram underlag
Förenkla och effektivisera uppföljningen.
I Quest finns det tillgång till mallar som hjälper dig i ditt uppföljningsarbete. Om din mall inte finns, är det lätt att bygga en egen. Alla mallar finns att tillgå i ett gemensamt bibliotek.

Gör urval
Begränsa din uppföljning utifrån uppdragets syfte.
Verksamhetsregistret ger dig kontroll över befintliga verksamheter. Gör ditt urval utifrån registret och bestäm vilka verksamheter som ska ingå i uppföljningen.

Ställ frågorna
Skicka ut och ställ frågorna digitalt eller fyll i på plats.
Var flexibel i ditt arbete med att ställa frågor. Gå ut i verksamheten och fyll i protokollet på plats eller skicka ut digitalt till ansvariga att besvara.

Samla resultat
Statistiken skapas automatiskt i systemet.
Resultat skapas kontinuerligt allt eftersom protokollen kommer in till systemet. Följ utvecklingen av resultaten direkt.
Återrapportera
Anpassa presentationen efter mottagare.
Välj vilka frågor din presentation ska innehålla, hur det ska visualiseras och vem som ska motta den.
